Miejskie Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu miasta stołecznego Warszawy wprowadziło koleje udogodnienia w celu sprawnego podpisywania umów na odbiór odpadów. Przedsiębiorcy, instytucje, właściciele obiektów handlowych i usługowych mogą korzystać z specjalnie dedykowanego dla nich Biura Obsługi Klienta, które w godzinach od 8.00 do 15.00 otwarte jest w Centrali Spółki przy ul. Obozowej 43.
- Nasi przedstawiciele codziennie kontaktują się z klientami i przygotowują umowy na odbiór odpadów z terenów niezamieszkałych. Aby ułatwić kontakt zainteresowanym osobom i usprawnić sfinalizowanie umów przygotowaliśmy specjalnie dedykowane biuro w siedzibie naszej Spółki, w którym zachowujemy obowiązkowy reżim sanitarny. Usytuowane na parterze budynku sprawdza się w codziennych relacjach z klientami – mówi Jacek Walczak, Dyrektor Działu Sprzedaży.
Zgodnie z Uchwałami Rady Miasta st. Warszawy z maja oraz lipca 2020 roku od 1 sierpnia 2020 roku uległy zmianie zasady odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu miasta stołecznego Warszawy. Zostały one wyłączone ze stołecznego systemu odbierania odpadów komunalnych. Właściciele nieruchomości, w których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne zobowiązani są do zawarcia umów na odbiór odpadów komunalnych we własnym zakresie.
Wszystkich zainteresowanych nawiązaniem współpracy zachęcamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w zakładce USŁUGI oraz kontaktu poprzez specjalny e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dedykowane telefony: 22 39 10 275, 22 39 10 310, na które można kierować zapytania, wnioski czy uwagi dotyczące warunków umowy.